Inne
GoodyGoody, czyli agregacja działań marketingowych podmiotów działających w Internecie oraz wspólne wspieranie sprzedaży i działań posprzedażowych

System goodygoody.pl udostępnia proste, dedykowane do małych przedsiębiorstw, narzędzia, ułatwiające integrację pracowników firm Klastra w zespoły projektowe. Usługa powstała w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Celem projektu jest zaoferowanie członkom Klastra Taurus wysokospecjalistycznej usługi minimalizacji ryzyka biznesowego poprzez stworzenie systemu umożliwiającego agregację działań marketingowych podmiotów działających w Internecie oraz wspólne wspieranie sprzedaży, działań posprzedażowych i podział dochodów w modelu revenue sharing.

W ramach projektu zaprojektowano, zakupiono i eksploatowano zaawansowany system informatyczny wspomagający zarządzanie procesem biznesowym B2B w formule zaawansowanej usługi dostępnej w modelu SaaS. Usługa ta umożliwia automatyczną wymianę danych z partnerami biznesowymi dotyczącymi realizacji zadań związanych z obsługą wsparcia posprzedażnego, sprzedaży i marketingu e-usług. System zawiera moduły automatycznie realizujące większość podprocesów biznesowych związanych z zarządzaniem wsparciem, sprzedażą i marketingiem e-usług znacznie ułatwiając współpracę między partnerami oraz obniżenie kosztów działalności operacyjnej przez partnerów, w związku z delegacja części uciążliwych zadań do systemu B2B. System umożliwia stosowanie przez partnerów wymiany danych w formie elektronicznej.

Główne zalety systemu:

  • Automatyczna integracja z systemami księgowymi – System oferuje integrację i automatyczne rozliczenia współpracy z systemami rodziny Comarch Optima. Na żądanie – możliwość dokonania integracji z innymi systemami z rodziny Sage i innymi.
  • Wsparcie partnerów polsko i anglojęzycznych – Wielojęzyczność oraz automatyczne przewalutowanie transakcji pomiędzy Partnerami wchodzącymi w skład Klastra. Wygodne API służące generowaniu informacji o transakcjach pomiędzy podmiotami.
  • Obsługa wsparcia posprzedażowego, sprzedaży i marketingu e-usług – Zarządzanie zgłoszeniami, reklamacjami oraz reklamą członków Klastra w jednej aplikacji online. Pełne wsparcie dla wspólnych kampanii marketingowych oraz sprzedaży produktów agregowanych w pakiety.

Autor Artykułu

Podobne Artykuły

Dodaj Komentarz