Finanse
Hilton Worldwide po raz kolejny wspiera lokalne społeczności w ramach inicjatywy Global Month of Service

W ramach corocznej, globalnej inicjatywy Global Month of Service, pracownicy hoteli Hilton Worldwide z całej Polski, wsparli lokalne społeczności w ramach różnorodnych akcji charytatywnych.

Przez cały październik, 40 osobowy zespół pracowników hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, pierwszego hotelu Hilton Worldwide w Polsce, angażował się w działania na rzecz m.in. fundacji ARKA, która pomaga dzieciom z rodzin będących w trudnej sytuacji, dotkniętych problemami natury ekonomicznej oraz socjalnej. Beneficjentami charytatywnej akcji zorganizowanej przez hotel, był również lokalny dom dziecka i schronisko dla zwierząt.

“Jesteśmy dumni, że możemy wspierać fundację ARKA w pomocy dzieciom i w ten sposób przyczynić się do rozwijania ich pełnego potencjału. Działanie to wpisuje się w naszą misję wspomagania rozwoju młodych ludzi oraz uzupełnia szereg innych aktywności, które podjęliśmy w celu pomocy lokalnym wspólnotom” – powiedział Robert Krygsman, General Manager hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre

Zespół Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre zaprosił podopiecznych fundacji ARKA na zajęcia kulinarne, warsztaty wykrawania dyń i wycieczkę odkrywającą kulisy pracy w hotelu, podczas której mali goście mogli dowiedzieć się więcej na temat perspektyw rozwoju w hotelarstwie.

Ponadto, kontynuując tradycję poprzednich lat, pracownicy zaangażowali się w pomoc dla Domu Dziecka nr 9, zlokalizowanego przy ulicy Władysława Korotyńskiego 13 w Warszawie. Wspólnie z dziećmi i ich opiekunami, wolontariusze zadbali o ogród i przygotowali go na zimę, a po całodniowych pracach zorganizowali wspólne grillowanie.

Inicjatywa Global Month of Service była także świętowana przez pracowników hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre. Członkowie zespołu hotelowego pomogli w sprzątaniu i renowacji lokalnego ośrodka socjoterapeutycznego przy ulicy Azaliowej. Ich wysiłek i praca przyczyniły się do poprawy warunków, w jakich żyje ponad czterdzieścioro dzieci z rodzin dotkniętych bezrobociem i skrajnym ubóstwem.

Jacek Jasinski, General Manager hotelu Hampton by Hilton Warsaw City Centre skomentował tę inicjatywę następująco: “Lokalne społeczności są dla nas bardzo ważne i niezmiernie cieszymy się, że możemy tak pozytywnie wpływać na życie dzieci i ich rodzin w ramach działań związanych z Global Month of Service.”

Praca społeczna w historii Hilton Worldwide ma ponad stuletnią tradycję. Pracownicy sieci chętnie poświęcają swój czas i angażują się w tworzenie pozytywnych zmian w lokalnych wspólnotach. Global Month of Service to projekt celebrujący ich całoroczne zaangażowanie w niesienie pomocy i wzbogacanie lokalnych społeczności. Jest to również największa tego typu inicjatywa sieci Hilton Worldwide, mobilizująca setki tysięcy pracowników z każdego zakątka świata. Wolontariusze chętnie oferują swój czas i angażują się w różnorodne projekty społeczne tj. ratowanie środowiska naturalnego i jego zasobów, edukację młodych ludzi, organizowanie wsparcia dla wspólnot, gromadzenie nadwyżki żywności i przekazywanie jej potrzebującym oraz niesienie pomocy osobom poszkodowanym przez katastrofy.

Od momentu inauguracji programu w 2012 roku, woluntariusze zrzeszeni w sieci Hilton Worldwide, udzielili wsparcia w ramach 6 700 projektów realizowanych na całym świecie, poświęcając przy tym ponad 300 000 godzin swojego czasu pracom społecznym. W roku 2014, podczas tygodniowej celebracji, sieć wsparła ponad 3 500 projektów w 86 krajach dedykując im ponad 150 000 godzin pracy. W trakcie trwania projektu Global Month of Service, pracownicy hoteli zachęcani są do dzielenia się swoimi wrażeniami ze wspólnych działań. Ich doświadczenia i relacje publikowane są na stronie www.hiltonworldwide.com/serve, na oficjalnym koncie Hilton Worldwide na Facebooku i na kanale @HiltonWorldwide w serwisie Twitter.

Autor Artykułu

Podobne Artykuły

Dodaj Komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.