Finanse
Infovide-Matrix ma kontrakt z PGNiG na wsparcie CC&B

Spółka Infovide-Matrix, wiodący dostawca usług doradczych i rozwiązań IT w Polsce, podpisała umowę z Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem na świadczenie usługi trzeciej linii Wsparcia oraz Wsparcia Technicznego dla posiadanych przez PGNiG licencji Oracle w ramach systemu Oracle Customer Care and Billing oraz Oracle Business Intelligence Enterprise Edition.

Jest to kolejny projekt z obszaru CC&B dedykowany przedsiębiorstwom energetycznym, gazowym, ciepłowniczym i wodociągowym, realizowany w ramach Grupy Asseco.

Celem projektów jest wsparcie IT dla rozwiązań wykorzystywanych w PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. oraz w jednostce zajmującej się dystrybucją energii w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o.

„Bardzo się cieszymy, że mamy szansę kontynuować współpracę z tak strategicznym klientem z sektora energetycznego, jakim jest PGNiG. Projekty te są pod każdym względem unikatowe. Wymagają zarówno kompetencji merytorycznych, jak również umiejętności organizacyjnych związanych z zarządzaniem pracą specjalistów od wsparcia IT. Jako Grupa Kapitałowa dysponujemy obecnie ponad 750 ekspertami doświadczonymi w projektowaniu, wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów klasy BSS (Business Support Systems – Systemy Rozliczeń i Wsparcia Klientów). Obsługują one już dzisiaj około 35 mln kont personalnych typu gaz, prąd, telefon, internet, , ciepło, wodociągi w Polsce. Nasz główny cel to pełne zrealizowanie zawartych ustaleń wynikających z umowy, w określonym harmonogramie, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników końcowych.” – powiedział Paweł Piwowar, prezes zarządu Infovide-Matrix SA.

System Oracle Utilities Customer Care and Billing w PGNiG wspiera procesy obsługi klienta związane z jego ewidencjonowaniem, zarządzaniem infrastrukturą pomiarową, po jego kompleksowe rozliczenie. Ze względu na duże wolumeny przetwarzanych danych zapewnienie wsparcia utrzymania systemu na najwyższym poziomie ma krytyczne znaczenie dla zapewnienia ciągłości biznesowej PGNiG oraz dla zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów PGNiG.

Jako Grupa Asseco realizujemy w Polsce podobne projekty w sektorze energetycznym, gazowniczym i telekomunikacyjnym. Zrealizowaliśmy wdrożenia m.in. dla Grupy ENEA, Grupy ENERGA, Grupy TAURON, RWE Polska, Polskiej Grupy Energetycznej, Orange Polska i Polkomtel.

Autor Artykułu

Podobne Artykuły

Dodaj Komentarz