Choć w założeniu content marketing nie ma wiele wspólnego z SEO, to można go wykorzystać przy prowadzeniu kampanii promocyjnych w wynikach wyszukiwania. Można więc za jego pomocą zdobywać dobre pozycje, a co za tym idzie – generować dobry ruch. Jaki dokładnie wpływ ma content marketing na pozycjonowanie stron?
Optymalizacja SEO
W obecnych czasach to właśnie pełnowartościowe i unikalne artykuły mają realne przełożenie na pozycję w wynikach wyszukiwania. Aby artykuł taki właśnie był, należy pamiętać o odpowiednim jego przygotowaniu, czyli optymalizacji SEO. Najważniejsze jest więc odpowiednie umiejscowienie tytułu, krótkiego opisu i nagłówków oraz wyróżnienie i intensywność słów kluczowych. Kiedy mamy pewność, że wszystko zostało przeprowadzone poprawnie, możemy przystąpić generowania ruchu i zdobywania dobrej pozycji w Google.
Jak content marketing wpływa na pozycjonowanie stron?
Aby zdobyć dobrą pozycję w wynikach naturalnych potrzebne są linki przychodzące, bez których jest to niemożliwe. Warto zadbać więc o linki do serwisu docelowego. Do nich należy dobrać odpowiednie anchory. Można także umieszczać na stronie linki do naszych innych publikacji, co również wygeneruje ruch. Zadbać należy również o linki z zewnętrznych źródeł. Do nich należą przede wszystkim fora dyskusyjne, komentarze na innych serwisach czy social media. Dobre linkowanie w kampanii content marketingu daje bardzo dobre rezultaty pozycjonowania, o czym możemy się w łatwy sposób przekonać, wdrażając te metody w promocję naszego serwisu.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie econtentmarketing.pl
Dodaj Komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.