Millenialsi, bo to o nich właśnie mowa, to osoby w wieku od 20 do 34 lat. Jest to dość duża grupa i to właśnie oni szukają zwykle lekarzy w internecie. Jak do nich trafić?
Problem z millenialsami
W przypadku millenialsów problemem jest fakt, że często, prócz tego, że szukają w internecie lekarzy, szukają również gotowych rozwiązań. Zapewne nie jest Wam obcy „dr Google”. To właśnie w wyszukiwarce ludzie szukają odpowiedzi na problemy. Często na podstawie odpowiedzi na forach czy w artykułach, sami stawiają sobie diagnozę. Tym samym unikają wizyt u lekarza.
Typowe zachowania konsumenckie tej grupy
Millenialsi wychowywali się właściwie w internecie. To ich środowisko naturalne, w którym czują się jak ryba w wodzie. Nie lubią na nic czekać. Przyzwyczajeni są, że wszystko mają od ręki, a odpowiedzi na pytania dostaną w mgnieniu oka. Dla nich liczy się wygoda i niewielkie koszty. Rzadko przywiązują się do marek.
Jest jednak jedna rzecz, która nas interesuje. Ci młodzi ludzie lubią dbać o zwoje zdrowie.
Jak dotrzeć do młodego pokolenia?
- Na swojej stronie internetowej dodaj możliwość rejestracji na wizytę.
- Postaraj się, by osoby te nie musiały czekać tygodniami na kolejną wizytę czy badanie.
- Udostępnij na stronie internetowej czat online, bądź też dostępny na Facebooku.
- Wprowadź monitoring opinii na temat Twoich usług. Millenialsi zawsze je sprawdzają, zanim do Ciebie trafią.
Pokolenie millenialsów staje się powoli dominującą grupą klientów. Jeśli dostosujemy się do nich, mamy szansę na sukces.
A jeśli interesuje Cię marketing medyczny, zajrzyj na stronę: https://nowoczesnylekarz.pl/realizacje/ i sprawdź, jak pomogliśmy innym.
Dodaj Komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.