Inne
Xerox uznany za lidera usług zarządzania przepływem pracy według nowego raportu „IDC MarketScape”

Firma Xerox została uznana za lidera według raportu „IDC MarketScape: U.S. Managed Workflow Services Hardcopy 2015 Vendor Assessment” *. Xerox jako jedyny dostawca posiada jednostkę biznesową skupioną wyłącznie na rynku usług zarządzania przepływem pracy.

Nowy raport skupia się na rynku usług zarządzania procesami (ang. MWS), który firma analityczna określa jako zestaw usług automatyzujących i optymalizujących wertykalne i horyzontalne przepływy pracy oparte na dużej liczbie dokumentów, a także procesy biznesowe.

Rozwiązania firmy Xerox w zakresie automatyzacji procesów pomagają klientom firmy unikać przypadków braku efektywności w zarządzaniu dokumentami. Xerox w dalszym ciągu umacnia branżowe i wielobranżowe rozwiązania. Niedawno firma zaprezentowała rozwiązania w zakresie automatyzacji procesów dla branży ubezpieczeniowej oraz działów HR — dwóch obszarów biznesu wykorzystujących przepływy pracy o dużej ilości danych.

Dodatkowo nowe wersje Xerox Digital Alternatives i Xerox DocuShare w zakresie indywidualnej produktywności poprawiają wydajność biurową poprzez automatyzację przetwarzania dokumentów. Dzięki powyższym rozwiązaniom pracownicy nie muszą w tak dużym stopniu skupiać się na ręcznych i czasochłonnych procesach, takich jak udostępnianie, opatrywanie adnotacjami, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów oraz danych.

Raport przytacza firmę Xerox, jako jedynego dostawcę, który posiada dedykowaną organizację skupioną na rozwiązaniach w zakresie automatyzacji procesów i na usługach. Założona w roku 2014 jednostka Workflow Automation Services współpracuje z zespołami firmy Xerox, które zajmują się outsourcingiem dokumentów — włączając w to zarówno usługi zarządzania drukiem i dokumentami oraz scentralizowane usługi druku — a także organizację outsourcingu procesów biznesowych (BPO).

„Usługi zarządzania przepływem pracy przynoszą przedsiębiorstwu szerokie korzyści, które wychodzą daleko poza jedynie ograniczenie druku i oszczędność pieniędzy” powiedział Mike Feldman, prezes, Large Enterprise Operations, Xerox. „Automatyzacja przepływów pracy o dużej ilości procesów poprawia produktywność pracowników, zwiększa bezpieczeństwo dokumentów i danych oraz pomaga realizować cele w zakresie zrównoważonego rozwoju.”

Główne punkty raportu zawierają odwołania do mocnych stron firmy Xerox, takich jak:

  • Oferowanie pełnego spektrum usług — od zarządzania drukiem, automatyzacji przepływu pracy, do outsourcingu procesów biznesowych, a także od usług doradczych do pełnego outsourcingu.
  • Usługi wspierane przez bogate portfolio oprogramowania i rozwiązań, a także fachowa wiedza na temat praktyk stosowanych w siedzibie klienta oraz związanych z pracą z dokumentami, zdobywana poprzez badania etnograficzne.
  • Zdolność do świadczenia usług organizacjom globalnym i międzynarodowym, przy jednoczesnym zachowaniu spójności w różnych regionach.

* Raport „IDC MarketScape” odzwierciedla wiodące zaangażowanie firmy Xerox w poprawę przepływu pracy w firmach, w tym w automatyzację codziennych procesów biznesowych, a wszystko to w celu napędzania rentowności i wydajności w miejscu pracy.

Autor Artykułu

Podobne Artykuły

Dodaj Komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.